19/5-10

Sean Kingston – Eenie Meenie - Spotify
Idrottsdag ida fan :D
Vakna halv sju, av mig själv -.-' Liksom här kan man få ngr minuetr sovmorron, näe, då ska man gå upp tkr kroppen -.-'
Sen mötte jag Emma vid Time så cykla vi te stallet (a)  Så gjorde vi iordning Nadine & Nellie :D Vi stod ute för d va super väder (a) <3 25 grader i solen faktisk (a) Sen kom Ella med hennes ena  häst :) Så gick vi te Amanda :)
Jag trodde att Nadine skulle va jätte mke "på tårna" men ikke då. Hon va super duktig (L) Så red vi runt Fjällebro :D
Jävla visselpipa -.- Nadine kom upp "på tårna" så fort hon hörde den :(
Sen gick vi in i Hjälteby skogen, så fika vi där :P
Nadine e allt för söt asså x) Jag hade ett äpple i väskan, så gick jag i väg från Nadine för att ge Ella en bulle. Så hör jag hur Amanda(elr Emma?) säger, ah, där hitta du ngt gott. Och så har hon tatt mitt äpple x''D Sen så hita hon blåbärs ris, så ville hon ge mig lite, så slänger hon till mig en blåbärsbusk med en massa  jord och rötter x''''D Nadine åt Bulle också x)
Sen cykla jag hem med min cykel som hade Punka -.-''' Jävla kul liksom.
Nu sitter jag här och töntar :'''''''D Ska nog ut och sola lite, måste passa på liksom (;
// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0