Älska vädret liksom ^^

Asså, fatta vad jag ÄLSKAR att cykla tyyyyp 5 miljoner mil i regn :)
Skola som alltid -.- Asså, händer tyyyp ingenting i skolan längre xdd Längtar som faen te sommarlovet! :D Sommaren 2010 blir BÄST! (LLLLLL)
Så, ja, jag cykla te stallet i regn -.- Red inte för asså, Nadine ska jue startas igång lagom fort och så :) Och imon ska vi jue ut med Kim & Emelie (ksk Agnes?) så när det ändå regna och så, så ah, Ninnan kan få vila då :) Mocka och så, sen städa jag iordning på mina grejjor i sadelkammaren :P Tog hem typ 5 miljoner saker :P Höhöhö (;
IMON BLIRE LISA! :D:DD
Men nu ska jag fortsätta med att tyyyp tönta mig :)))
För er som inte visste det så e jag jäkla blåst! :D Och rädd för killar ^^
Elr hur, O ? :)

// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0