bcwaoöf

Tbx till skolan ida :( Hahaha, d va ngn jäkla spindel på spanskan, så jag coh Jenny höll på att dö av skratt x)
"TRAMPA PÅ DEN!" öhh? o:
Matten va as tråkig, men vad förvänta man sig egentligen? :p
Lunch, asså, helt plötsligt så kommer en POTATIS flygande oooo: Skumt VA? ;o
Sen svenska. Hahaha, vi läste bröderna lejonhjärta i grupp och jag kmr jue självklart i min "favorit" lärares grupp -.- Asså fy va jag hatar den läraren!
Sen idrott, hahaha, dagens höjdpunkt asså x)
Haha, förts så ber ngr att jag och Jenny ska komma in te pingis-rummet. Så vi kommer jue. sen berättar dom vad dom  ska göra, jo, dom ska kasta bollar på oss ooooo: Jag bah, Näe, nu sticker jag. Men då stängde dom dörren, så sen när jag och Jenny semt så drar dom mig tbx in, och jag trodde jag skulle dö. Sen hoppa vi lite trapett, och shit va högt dom la upp o: Osså klarar dom att hoppa över, utan att nudda ooo: Sjukt!!
Sen lite andra letkioner som va as tråkiga :)
// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0