blablbalbalbalblablablablablabla

Hej :) Igår så var jag med två kompisar hade jätte kul kom hem typ vid 7 eller halv 8 och åt mat och så gjorde jag klart min engelska skit :)

Idag så har jag varit i skolan, på gympan orkade jag inte va med så gick till willys me nåra köpte godis typ inte bra lisa :S Är Inte  på bra humör idag :( Enmassa folk e så jävla elaka! Speciellt en person... åhhhhh jag orkar inte med dejj!! Du e lixom ena dagen e du typ bästis med mejj och andra dagen frågar du om vi ska göra nåt nästa dag så typ ignorerar du typ mejj och nån dag så typ e du skit elak å sånt jag hatar när man inte kan lita på folk :(  Aja men blev lite gladare när jag pratade me hanna me h :)<3 Dejj kan man lita påee <3
Nu så gör jag inte så mycket :P


DAGENS!!!!

Dagens klädsel:  Bara ben (a) Svart volang klänning, vita converse och enmassa armaband :) Sommmar!!

Dagens parfym: Britney spears :) (den röda)

Dagens bästa: en sak som e hemlig :) som pappa ska göra ikväll (a)

Dagens sämsta: En person...

Dagens köp: Godis... hmmm... inte bra :S

Dagens vill ha: En Kingsland tröja som jag har sett :D, *******, ********, kläder från tessie:)



kramar lisa <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0