cOWÅÄ

Hej, skola som alltid. Hände väll nt mke mer än att jag nästan fick en tillbudsrapport :P Men jag Tror att jag klara mig :P
Sen åkte jag te stallet, bytte om och så, sen tog jag in Nadine och fixa med henne :) <3 Sen så gick jag ut med Kim & Agnes. Promenxa brevid till en början, bara för att hon skulle tagga ner lite. Sen satt jag upp efter ett tag. Mums på min häst! ;o Känns faktiskt super bra med henne nu! Igår va jag jue lite depp på att hon stod på bakbena och så. Men idag var det ingenting :D Imon tror jag att jag ska göra samma sak, fast själv :P Och gå en annan sväng :) Och ska nog försöka trava lite med henne också. Så hon får känna på sadel :)
Men nu ska jag gå.
// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0