Dagens ridpass

Idag blev det Fjällebro rundan :) Pappa följde med, me Nellie som handhäst iaf :P Men d kom ganska mng bilar så det var väldigt bra så Nadine får tänka lite ^^ Sen fick hon se lite folk elr lite o lite, MASSA folk som spela boll ^^ (I Fjällebro finns en sån där fotbollsplan, elr ngr st^^ ) Inte alls ngr problem :D <3 Sen gick vi in i skogen, lera e hemsk bara så ni vet, så man måste överhoppa över ^^
Andledningen till just den rundan: Det är bra för Nadine att få lite mer saker. Lita mer på mig och så. Det var en väldigt bra tidpunkt jag valde om jag får säga det själv ^^ Mke bilar, så fick jag se hur hon reagerade på det. Och så ngr som hoppade stutsmatta, och så såklar dom dära fotbollsplnerna och så.

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0