FyFan För...

...Min hals! Den e tjock som faen och jag kan knappt prata längre jue ;sssss
Så nu knarkar jag vatten, och dum som man är så äter man jue Ipren för att jag tror att d hjälper emot Halsont. D e bara för att jag Ipren e MAGISKA (L)(L) Snart dags att äta upp alla Iprenen igen. Köpte ett nytt paket ida, Gött (L) Då har jag :D(För er som nt fattar så knarkar jag Ipren när jag har "min vecka", om ni fattar.)
Iallafall, va jag me Lisa ida :D Vi va på Låka, och stack te Time och så :)
Sen blev d stallet :) Red lite senare än vanligt så d va svalt och skönt (L) Nadine dansa lite, höhöhöhöh (a) Bäbisen (L)
Aja, D va ngr jävla får som hon blev svin rädd för x'D Och så backa vi ner i ett dike. Smidigt värre? :P
Nadine fick VÄRLDENS fart i skogen xD Herre gud så snabbt hon skritta xD Så fick hon hoppa över en liten gärsgård, super kul tyckte hon att d var (L)
Min lilla hopphäst (a)
Jaja, nu måste jag fylla på mitt vatten glas.
// Hannah.

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaa

Jag meeeeeee , IPREN IS THE FUCKING SHIT (LL)

(under den veckan.. :))

2010-05-24 @ 09:59:02
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Lisaaaaa

Har du facebook? :D

Isf måste du bli medlem i gruppen ''Alla vi som älskar Ipren-mannen'' xD

2010-05-24 @ 10:01:13
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0