Hej, Vart hos Hannis <3

Halojjs<3

Idag så har jag varit hos hannah <3

 Åkte till nadines stall och sen så åkte jag och hannah hem till henne (a)

 Hon duscha och sen så skulle jag cykla på hennes lillasysters cykel :O jag kan säga att jag har ont i benen nu för den va aaaalllldellles förliten :p 

Vi cykla till almö livs myggenäs (a)

 Nyttiga som vi e köpte vi maaassssa godis en ny sorts marabou choklad och glass :O Hahahah :P

 Å så såg vi typ en pytteliten kille typ 11 år eller nåt å hannah bah "vad heter du?" å han blev typ helt vättskrämd å åkte iväg så fort han kunde HAHA :) 

Sen tog vi lite bilder å såånt hahaha så va jag typ jätte hungrig när jag kom hem för jag kunde inte äta när hannah berättade vad hon tänkte på när hon åt calippo glass hahaahahahaahahahah XD

Lite bilder :D



Men vi har haft jätte skojjjsigt :D Puss på dagen å världens bästa hannah <3




Bilder sen tävlingen med Axel :) Alice samuelsson har tatt bilderna <3<3<3(L)
Jag vet jag ser skit fet ut :O Men har faktist väst under jue :)



Saknareyy min Isa sööt <3 (L)


Kramar Lisa<3

Kommentarer
Postat av: Alice

du är inte feeet , världens smalaste faktiskt :D <33333

2010-05-15 @ 12:57:53
Postat av: Lisa <3

Hahaah nejj :O DU e smal :D<3<3<3<3<3 Och världens finaste Alice <3<3<3<3(L)

2010-05-16 @ 11:15:07
URL: http://bornlikeastar.blogg.se/prttygrl
Postat av: Hannahhhh

Hahaha, och du berätta vad du tänkte på när du åt tjock korv ((;

Flumm (L)

2010-05-16 @ 21:59:32
URL: http://bornlikeastar.blogg.se/prttygrl
Postat av: Lisssaaa

hahahaah hannah :D :D <3 VI E BÄST!!!!

2010-05-17 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0