Hej :)

Igår så åkte jag till Payback typ vid 9 och red och mockade borstade och allt. Träffade hans förra ägare som visade vart allt fanns och så. Sen så gik jag och mamma till tjörns ridklubb för det var arbetsdag så vi skulle hjälpa till med att typ laga hagar. Det tog typ 10 minuter att gå  :) Sen så ´var jag med isa<3 såg när hon red och så. Hon skulle igentligen följt med till torp men hon hann inte eftersom att hon precis börjat rida när vi skulle åka   :( 

På  torp åkte jag till hööks då och skulle köpa lite nödvändiga saker, hahaha mamma köpte typ allt :O Men hon skulle han typ ett stall apotek så hon köpte typ allt på en hel hylla, orkar inte leta upp bilder på det :P men här är bilder på några saker  jag köpte.

Ett nytt träns :) detta fast svart :) 459 kronor



Grimskaft marinblått 69 kronor




Borste 119 kronor

Borste 149 kronor
ProduktbildProduktbild

Lädervård 49 + 55 kronor

 Sen köpte jag svarta stigläder till prestige sadeln som jag ska provrida i idag men ja dom va liite för korta haha hon i kassan sa att jag skulle ha junior men när jag hade dom på hålet längst ner var dom 15 cm för korta :P

Sen köpte jag en grimma som var typ blå rutig...

Sen köpte vi typ ryktsten, mankam och några små borstar.

Vi köpte flugspray och sen enmassa saker till mammas häst apotek som hon vill ha ifall det händer nåt tex termometer och massa lindor och massa medel och sånt :)



Sen så ska vi i veckan antagligen köpa:

Mountain horse stigbyglar ( jag måste ha stövlarna till!! Hoppas att jag vinner showjumpers tävling) Hihi

Nya tyglar för det glömde vi helt bort på hööks :P

Nya stigläder

En sadelgjord

 En magplatta :)




Kramar Lisa :) uppdaterar sedan :)


Kommentarer
Postat av: Hannahhhh - Vägen till Nadine's hjärta.

Hahaha, Lisa, du kunde fått ngr helt oanvända burkar lädertvål av mig gratis xD Jag har femmiljoner som jag aldrig kmr andvända nu när jag har syntet sadel x'D

2010-05-30 @ 09:54:41
URL: http://nadinex.blogg.se/
Postat av: Lisa<3

Det kan jag få ända :D:D <3<3<3

2010-05-30 @ 10:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0