Hejsan <3

Idag har jag varit i skolan och typ inte gjort så mkt mer :P Fick tilbaks matte provet, svenska provet och so provet idag också :D haha pappa fick reda på vad jag hade fått på de alla proven så vi ska åka till en hästaffär ikväll och se ifall vi hittar något till gubben min <3 Han vilar föresten idag men imorgon ska vi hoppträna :) Han kommer vila två dagar denna veckan och nästa vecka 2 elller 1 dag :) Nu när vi inte känner varandra hhahah :) Men sen e dt sommarlov också (a) Den 11 skolavslutning :D Lääängtar! På torsdag har jag no prov också kommer gå skit dåligt men hoppas att jag får alla rätt! Kan behöva det no är ju inte precis mitt bästa ämne Hrmmm.. :P Ska plugga till det provet snart och öva på min svenska redovisning för att jag är ju borta hela kvällen imorgon och tränar så då kan jag ju inte göra det :) Men aja det var lite från idag men jag kanske lägger in lite bilder sen i söndas som mamma tog på mejj och payback någon dag :) Men hannah ska kanske följa med på hoppträningen imorgon och fota och då får ni dom bilderna Puss och Kram

 

Lisa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0