Hejsan! :)

Idag så har jag varit i skolan :P VI hade först matte sen franska, lunche, no och sen idrott. Slutade 10 över2 idag :) SEn så åkte jag till domkyrkan och köpte ett par byxor och en tröjaa :) Nu har jag precis kommit hem ska plugga ihjäl mejj till so provet vi har imorgon! DET MÅSTE GÅ BRA!!!


DAGENS!!!
Dagens klädsel: Jeans, linne med silvriga paljetter/nitar, svart hoodtröja
Dagens parfym: Armani :) Luktar supergott (a)
Dagens hiss: Att det snart är helg och att då ska jag **** ******* :D
Dagens diss: Att jag har prov imorgon buuuuuuuuu :(
Dagens vill ha: ******* och enmasssa kläder :)
Dagens köp: En tröja och ett par chinos/byxor
Dagens detta skiter jag i: Att du e så jävla egoistisk och aldrig tänker på någon annan än dej själv!!
Dagens Mat: Någon äcklig pastasallad i matsalen :(
Dagens humör: Sådär typ både glad och på dåligt humör :P
Dagens måste: Plugga till ett jävla prov!




HÅller ttummarna för att det går bra för Hanna me H och Nadine idag ;)<3<3




Kramar lisa<3 Bloggar sen igen :)


LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
IIIIIIIIIIIIIIIIIII
SSSSSSSS
AAAA
!!!
.



LISAAAAAAAA ;D JOSEFIN;D WILMA;D KLARA;D ÖBERG;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0