Lalalalala

Vakna vid åtta. Så gick jag upp och åt. Sen vid tio var jag & Pappa i stallet. Så prata vi lite med Gilbert, sen tog vi in Ninnan & Pontus. Sen promenixade vi ner med Ninnan te Helenas stall och träffa ngn som hette typ ngt. Så pröva vi ut sadlar. D två sadlarna hon trott att vi skulle kunna passa var HELT snea fick vi veta. Men vi ska ha en Wintec 16 ½ - 17 Normal, helst brun, allround emot dressyr. Luftstoppad. Ngn som har en i gott skick som e billig får ni gärna höra av er :)
[email protected]
Ninnan skötte sig super (L) Duktig Flicka (L)
" You're so Amazing! You shine like the stars!" <3
Finaste du (L)
Lite badbilder ;) Emma har fotat!
E man dum så e man (a)
Jag känner att jag e SUPER smidig verkligen xD(Vet att mina revben syns, försökte dölja dom men d gick nt så bra)
Har SUPER fiina bilder på Amanda & Emma också, men dom vill se dom inann jag lägger upp så :P
// Hannah :)

Kommentarer
Postat av: Emman

woah , mästerfotografen xD (H) (YYY)

2010-05-17 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0