Massa :p

Ja, nu ska jag skriva lite mer om vad jag gjorde i skolan, fick jue ett önskemål om d ^^
Börja dagen med NO.  Jag fick en liten utskällning för att jag nt trodde på att en studsmatta flygit upp på ett av taken i rönnäng, men, ah, d va jue visst sant så aaa (aaa'
Sen fick vi tyyp ett skrattanfall, när en satt och tala illa om hästar, sen fick vi jue veta att den va livrädd för hästar, så vi skratta jue skit mke liksom ^^
Sen hade jag idrott, och jag HATAR ringarna :D:D:D:D:D Sen ska vi ha en idrottsdag den 19, gissa vad jag ska göra ?! :D Jo, jag ska jue rida Nadine (antagligen) med Emma som rider Emira, Amanda som siter bakom mig på Nadine, och så ska vi käka bullar samtidgt (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
Bara för att vi e bäst liksom ;O
Sen Kf, så bytte vi platser .. Jag sitter brevve Vickan, igen :P Sen studie, jag jobba faktiskt super bra, jag gjorde min NO läxa (aaaaaaaa' Sen lunch, sega som faen x) Sen engelska, med Jarle :d Hahaha, han e så sjukt tuff (hhhh'
Sen rast, höhöh, ja, vi satt på en bänk och stirra rakt fram hela tiden (I) Johan e as läskig ;o
Sen matte, Guh vad jag älskar Matte liksom ;o
Sen så cykla jag hem :) Gött :D
Sen red jag ut med Regina :D Hebbe skötte sig super den sötisen (L)(L)(L)(L)
Imon ska Nadine ombesiktigas :D Super (L) 20:30 :P  Så om hon går igenom kommer hon hm på fredaa :D <3
Men nu ska jag se på ngt program xddd
Ingen bild på dagens klädsel, då jag bytte te myys efter stallet :)
Men iaf.
Blåa jeans, Puma tröjan och ett vitt linne :)
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0