Nadine & badet^^

Hejj, idag vare först skola, ehm, d va väll kul? xdd
Sen så ckla jag, Emma & Amanda ner te Mjölkevikenen, och så e jag och Amanda ganska speciella, så ah, vi bada jue xd Först så va jag VÄRSTA badkrukan, men sen skärpte jag mig och bara slängde mig i liksom (aaaa)
Det var super myys (L) Måste verkligen göras om! <3
Sen cykla jag hem, så åkte jag & Pappa te runes, sen te Säteri saken, och mötte upp Tara som kom me Nadine (L)
Sen så åkte vi te stallet, så lasta vi ur henne, hon va super lugn (L)(L)(L)(L) Sen så gick vi in i stallet, och så.
Först så fatta nt Nadine att d stod en häst i boxen brevve, hahha, han syntes nt(aaa'
Sen såg hon Nellie också :) Men Nadine bah, "Äsch, skit samma, här ar d jue mat så" Hahaha, Pucko (L)
Sen fick hon lite morotar och sånt :) Imon ska jag va där halv tio, och titta på ihopsläppet :) Ska nog gå bra :)
Bilder kommer imon

Du är allt jag någonsin önskat,
Du är allt jag någonsin drömt,
Du är den som får mig minnas,
Alla drömmar jag har glömt.
Och du är den som får mig hoppas,
Du är den som får mig le (L)
Jag älskar dig Nadine (L)
// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0