Nadine (L)

Sötan hoppa ida :D Första gången me bommar :D <3 Och det gick super (L)
Hon bjöd jätte ffint (L) Har kanske hittat en till häst med oväntad talang i hopping (y)
Men Nadine e bara sååå ffin nue (L) Hon börjar förstå vad jag menar med galoppskänkel och så :'''D <3
Jag måste ha hittat en av världens fffinaste hästar (L)
Jag vet nt, men jag tror att om bara två veckor ungefär, kommer hon och jag att vara ett. D e jätte svårt att förklara varför jag tror det, men d e ngt speciellt. Inget så speciellt som med Doris, men ngt liknande.
"It's amazing how you can speak right to my heart" (L)
Ksk kommer upp film på hoppningen sen. Förstå måste jag bara få filmen att funka ^^ Och d går nt speciellt bra :P
http://nadinex.blogg.se - Vägen till Nadine's hjärta <3  GLÖM NT TITTA !
Här snackar vi ÄKTA Sagohäst (L)


Nadine x- A dream come true (L)
Jag älskar dig (L)


// Hannah (och jag vet att min engelska e sååååååååååååååååå bra^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0