Rubrik

Delta Goodrem – Lost Without You - Acoustic För dom som har Spotify :)
Hejj. Idag hade vi massage i åttio minuter på morran :D Fatta vad gött (L)
Älska d (L) Sen hade vi lite tråkiga lektioner ^^ D va väll nt speciellt kul ^^
Fan va gött väder d blev sen vid tyyp 13 :o Sol (L) D va varmare ute än inne, & vi fick ändå nt ha ute lektion :ooooooo
Tyket!
Sen cykla jag te stallet. Jag tror att människan som ckla före va rädd för mig (a) För den trampa på som in i helvete och vände sig om ngr ggr och när den vänt huvvet framot igen trampa den på som faen igen! x))
Nadine fick vila idag :) Elr vi gick en liten promenad in i skogen så fota mamma oss :) <3
Blev ett par lyckade bilder iaf ((;
Min häst e sötast (L)
Denna bilden e dock från i lördags.
Finaste Nadine (L)
Fråga nt varför, men jag gillar den (a)
Puss på sötisen (L)
Finaste (L)
Höhöhöh (a)
Älskling (L)
IGGA MIG!
Nu fick ni ett smakprov på bilderna :)
Imon e d idrottsdag :D <3 Ska ut och rida med Emma, Amanda, Ella & ksk Johanna :D <3
// Hannah :))

Kommentarer
Postat av: emmaam

jättesöta bilder! :D <3

2010-05-18 @ 21:34:50
Postat av: Saga

OMG jag blir helt kär! :') <3<3 :* ni e finast! <3<3

2010-05-19 @ 18:29:04
URL: http://oktobersagan.blogg.se/oktobersagan
Postat av: Anonym

jättefina bilder! :)

2010-05-19 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0