Sköjjj^^

Okejj, idag har jag haft SKOJJ! :D
Först så stack ag te Ninnan (L) Så red jag ut med KiM, Emelie, Agnes och så gick pappa med, med Pontus i grimma :)
Jag promenera med Nadine i början, sen hoppa jag upp. Hon var lite stissigare idag, men jag trodde det skulle gå över. Höhöh, dock blev hon ganska jobbig ^^ H3h3h3h3 :P Bakbena stod hon på, ngr ggr :P Och backa in i allt öjligt och gick ner i diken, mig total sket hon i. Men sen när vi kom hem visade sig att hon gjort så för hon var OTROLIGT kissnödiG x'''''''''D Hahahaha, fy faen vad hon va kissnödig asså x'D Haha, jag bah, "Höhöh, ska jag skratta elr gråta? :P " Sen kom Lisa :D <3 Så cykla vi te Almö Livs och köpte gååådis :p
Höhöhöh (y) Nuttiga.se e vi^^
Sen så grejjsa vi liite och så :)
Just'e Hhaha, När Ninnan rullat sig, så vände hon nr hon satt på rumpan och bara liksom påkte på rumpan te ett annat ställe där hon kunde rulla sig x'''D
Vill bara säga att min häst e ganska puckad med jag älskar henne ändå! :D <3
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0