Skola & Nadine ((:

Skolan var helt okejj idag :) Sprang tretusen, o fy faen säger jag bara xD Jag tog ut mig alldeles för tidigt och så helt plötslig, pang bom krasch, så låser sig mitt knä x''''D Hahha, va fan skulle man göra, så jag hoppa runt på mitt ena ben x') 
Men iaf, sen åkte jag och mamma till tre hästar :) Lämna tbx sadlarna och köpt lite grejjor;
1. Ny rycktlåda :)
2. Skimmel schampoo :)
3. Godis :)
4. Liniment :)
Sen tror jag nt jag köpte ngt mer :P
Sen handla vi på Almö livs x) 
Sen stack vi te stallet och gosa lite me Nadine. Sen hjälpte Maria oss med och kolla om sadeln passa, den var elt okejj faktiskt :) Kan nog vänja mig vid den :)
Sen så skulle jue jag rida lite, höhöhöhöh, ah, d var jue nt vår bästa ridtur om vi säger så x))
Nadine tyckte det var väldigt kul och stå på bakbena x'''''''D Hahaha, jag bah, nä, nu jävlar! Jag blev svIn sur! xD 
Så ska nog bara promenera med henne ett tag för att stärka bandet :)
Sen släppte vi in Pippi & Buster i hagen, jäklar så Nadine sprang x''''D <3
Pontus e så jävla fräck! :D En sån ponny ska jag ha om jag ngn gång köper en ponny x')
Älska Pontus :D

Men nu ska jag sova,
// Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0