Snart så :D

Skola, som vanligt ^^ Börja dagen med NO, tråååk! :D Sen spanska :P Vet ni att jag hatar Spanska? :D
Sen 35 min, kmr nt ihåg vad vi gjorde ;o Sen Svenska -.- Typ diagnoser :P Gick ganska bra skulle jag tro :)
Sen att vi lite i bibloteket, och helt plötsligt så kommer ngn konstig person med typ ngn komentar; "Bajadgsuigweof" Och vi stirrar jue super konstigt på hnm, och han smilar med hela ansiktet och bah; "Ah, jag kom på d :DDDDD" Man bahhh ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh xd Sen så åt vi, Sen stack jag och Amanda te Timeo köpte piggelin, för jag e fatti, och har nt råd me ngn annan glass (aaa' Så gjorde jag och Amanda en massa, sen HK jag och amanda baka gaffelkakor & Hallongrotter :D Mums (L)
Fast jacob tog massa av vår såndära, "sås" er ah, smet ? xd vettefan men iaf ^^
Sen hem och äta lite gott ;d Men snart ska jag te Nadine jue (L) Elr vi ska te Anna & besiktiga henne xdd Shit, börjar bli värsta nervig nue jue ;oooo
Önska mig lycka till? :D
Men ah,
Dagens klädsel;
Jeans, mörkblåa, Vitt linne, och en runtig skjorta :)
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0