Snart sommarlov!!! .... 12 dagar kvar.....

Snart är det sommarlov!!! Det är tolv skoldagar kvar för mejj (slutar den 11 ) Men asså vi har inte typ lektioner å sånt 12 dagar till :P

V.21 (denna veckan)
Torsdag (imorgon) : Matte prov :( + Inlämmning no häfte=shiit har inte börjat med ännu :P

Fredag: Bara slöjd och musik sen får vi gå hem (a)

HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V.22

Måndag: Inget spec se på film typ ocxh lämmna in so skiten

Tisdag: ............. Inget............. åka till tjörn tror jag (a)

Onsdag: REDOVISA HYLLNINGSTAL!!! :O Jag ska hylla sommaren Hahaha (a)

Torsdag: No prov som jag inte börjat me ännu :p

Fredag : Slöjd å musik sen får vi gå hem :)

HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V.23

Måndag: Klassens dag! ;D åka till marsstrand eller nåt å bada å grilla :D<3

Tisdag: Städa på fm brännboll i slottskogen på em

Onsdag: Idrottsdag :D Världens roligaste tävling typ "gyllene stöveln" kör vi varje år , så tävlar klass, 6,7,8,9 mot varandra vi vann såklart i 6an så nu ska vi fan vinna i  sjuan oxså :D Eftersom att vi har vääääärrrlldens snabbaste kineeees i klassen ;o

Torsdag: Typ soft dag? Äta glass?

Fredag: Skolavslutning !!!! ÄTA TÅÅRTA!!!


HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Å sen måndan den 14 kanske ja ska va me stackaren hanna me h i henners klass :P PInsammt :P




NU måsta jag göra klart no och matte till imorron :P



PUSS PÅ ER ALLLAAAA<3<3<3<<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0