Tyyp Rubrik ? (a'

Ja, halloj ;d
Idag har jag vart i skolan och tråkat :) Sen så vare ngn människa som kom och pratade om tyyyp hennes liv & ngn som hette Eva. Sjukt bra faktiskt! Berörde så jävla mke! Spec. d där me mobbing, som jag mke väl vet vad d handlar om(för er som nt vet blev jag mobbad förra året, ganska rejält)
Snart ska jag nog te Hebbisen :D Tror jag skulle rida me Regina, så får vi se om Susanne hänger på :)
Om Nadine går igeom beiktningen, kommer bäbisen hem på FREDAA (L)
Puss på Nadine (L)
Meh, hallå, jag vet nt vad jag ska skriva om, kan nt inte snälla komma med förslag?! :D
// Hannah :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din outfits, sminktips, skoldagarana, din fitid, dina vänner

2010-05-04 @ 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0