You're my sun

Justin Bieber – One Time (My Heart Edition) - Spotify, som ni ksk fattat nue?
Jag älskar dig. Mer än någon annan. Jag kan nt ägna hela livet åt att bara sörja hela livet, men det är svårt att inte göra det när d hugget till i hjärtat varje gång jag ser en bild på dig, elr bara kommer ihåg ett minne. Elr när jag ser dig framför mig. Mitt liv kretsar bara omkring dig. Världens vackraste tjej. Sådana otroliga minnen.

Jag saknar Dig, och jag saknar OSS!
The Fantastic 4 (L) D fantasiska 4 (L)
Du & Jag<3              Lisa & Molly <3
Det finns ingen bättre. Minnen, sikka minnen (L)Den sommaren, sommaren 2009, den kan bara beskrivas på ett sätt: BÄST! Alla rejs i backarna, alla timmar i skogen, solen som lyste på oss, regnet som blötte ner oss. Två stycken på Doris. Allt. Precis ALLT var perfekt. Jag hade velat leva om det, hur mng ggr som helst. På tre veckor. Sen var hela gänget borta. Doris far te Trapalanda, Molly te Ödsmål, Lisa te gbg, och jag blev kvar. Kvar på mitt rum. Instängd och ville inte möta världen som den var. Jag satte på en mask. Jag ville inte visa hur jobbigt jag tyckte att allt var. Och nu ska den jädra masken AV! En gång för alla! Masken ska bort! Och jag ska bli Hannah igen. Den ÄKTA Hannah. Nu mår jag bättre, och jag vill inte bära en mask resten av livet. Jag ska vara Hannah igen. Allt jag kan göra är att hoppas att ni tycker bättre om den äkta Hannah, än den med en mask.
Jag ska bli Glad, jag ska må bra, jag ska va lycklig & jag ska va JAG!

Bort med denna.
&
Fram med DENNA!

Så backa undan, för jag e tbx, & JAG E STARKARE ÄN NÅGONSIN!

(L)


// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0